Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typy personifikace značky na českém trhu
Nierostková, Klára ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Konrádová, Marcela (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá typy personifikace značky na českém trhu. Cílem práce je popsat na základě odborné literatury různé modely personifikace a jejich rozdělení na základě struktury AMOP. Práce slouží k souhrnu základních informací na toto téma a jejich porovnání se skutečnými reklamami, které jsme mohli, nebo stále můžeme vidět na českém trhu. Tento souhrn byl vytvořen za účelem spojení různých teorií obsažených v odborné literatuře, jelikož tomuto tématu, i přes své velké uplatnění v praxi, není věnována přílišná pozornost a věcný souhrn těchto informaci v podstatě neexistuje. Poznatky obsažené v teoretické části jsou reflektovány v praktické části, jelikož část otázek pro nestrukturované rozhovory s odborníky z praxe byly vytvořeny tak, aby respondenti reagovali na obsah teoretické části svými poznatky a názory, které si vytvořili za roky praxe a využívání personifikace značky. Odpovědi odborníků jsou porovnány, aby bylo možné vidět shody i neshody v jejich názorech.
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot
Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji
Krejčová, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Úloha značky v brandingu mistrovství světa v ledním hokeji Cíle: Cílem práce je navržení archetypu značky pro mistrovství světa v ledním hokeji, který bude vycházet především z kvalitativního výzkumu zaměřeného na vnímání značek hokejových mistrovství světa z let 2007-2017. Metody: Důležitou součástí diplomové práce byl marketingový výzkum vnímání značek hokejových mistrovství světa, při kterém bylo využito elektronické a písemné dotazování. Teoretická část vychází především z analýzy dokumentů (teoretická reflexe). V analytické části jsem využila také popisnou analýzu. Výsledky: V diplomové práci byl navržen archetyp značky pro mistrovství světa v ledním hokeji. Archetyp byl pojmenován Férový chlap a nese v sobě některé základní hodnoty typické pro hokejové prostředí (například fair play, přátelství či respekt). Klíčová slova: archetyp, logo, maskot

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.